Naše obchodní podmínky se řídí:
Přijetím objednávky do stavu "Přijatá" uzavíráme s kupujícím Kupní smlouvu, která se řídí těmito Obchodními podmínkami a zákony. Kupující předáním objednávky tyto podmínky uznává a bere je na vědomí. Tyto podmínky platí pro všechny obchodní případy, není-li písemně dohodnuto jinak.
Ceny zboží
Zboží je dodáváno za aktuální cenu, není-li dohodnuto jinak. Ceny, které se Vám po zaregistrování zobrazují u zboží nezahrnují poštovné (přepravní náklady). Balné , DPH a poštovné (přepravní náklady) se připočítají až při dokončování objednávky.
DPH - Daň z přidané hodnoty
- Pokud jste občan nebo firma z EU která má sídlo mimo Českou nebo Slovenskou republiku a jste plátci DPH, zašleme Vám zboží v cenách bez DPH.
- Pokud jste občan nebo firma z EU která má sídlo mimo Českou nebo Slovenskou republiku a nejste plátci DPH, zašleme Vám zboží v cenách včetně DPH.
- Pokud jste občan nebo firma se sídlem mimo území EU, zašleme Vám zboží v cenách bez DPH.
Další poznámky k cenám:
- Na zboží s Akční cenou se nevztahují žádné další individuálně dohodnuté slevy (toto je informace pro naše stálé a velké zákazníky)
- Vyhrazujeme si právo chyb a změny cen, například v případě výrazné změny peněžních kurzů nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží.
Poštovné a balné
Výše poštovného je závislá na zemi dodání. Všechny níže uvedené ceny jsou bez DPH.
Země dodání |
Poštovné |
Balné |
Česká republika |
130,- Kč - Bankovní převod |
0,- Kč |
150,- Kč - Dobírka |
0,- Kč |
Ostatní |
Závislé na hmotnosti zásilky |
0,- Kč |
Minimální hodnota objednávky a poplatky
Minimální hodnota objednávky není stanovena. Je-li však konečná částka nižší než 500,-Kč bez DPH, je dále účtován manipulační poplatek ve výši 50,-Kč.
V případě zaslání objednávky na dobírku je vždy účtováno jak balné, tak i přepravní náklady. Objednávky hrazené bankovním převodem jsou osvobozeny od plateb balného i přepravních nákladů převyšuje-li hodnota objednávky částku 3000,-Kč bez DPH (Neplatí pro přepravu do zahraničí).
Způsoby dodání, doby dodání a možnosti platby
Zboží je doručeno veřejnou přepravní službou a na adresu zákazníka. Doba doručení je závislá na zemi dodání.
- Objednávky do ČR vyřizujeme obvykle ihned a jsou doručeny zpravidla do 24 hodin po předání zásilky přepravci.
- Objednávky do ostatních zemí Vám budou doručeny do 4 - 10 pracovních dnů od chvíle úhrady Vaší objednávky na náš účet nebo od chvíle rezervace peněžních prostředků na Vašem účtu.
Nabízíme tyto možnosti platby:
- Dobírkou – pouze pro zákazníky z ČR. Zákazník uhradí cenu objednávky hotově při předání zboží pracovníkům přepravní služby.
- Platba předem proforma fakturou – zákazníkovi je vystavena zálohová faktura. Po uhrazení faktury je zboží odesláno zákazníkovi.
- Fakturou - Možnost platby na fakturu poskytujeme individuálně na základě dohody.
Reklamace
Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku. Záruka je omezena výhradně na náhradu samotného zboží, veškeré další náhrady jsou vyloučeny. Zahájení reklamačního řízení nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit v řádném termínu vystavené faktury. Nelze tedy, aby kupující pozastavil úhrady faktur z důvodu reklamačního řízení.
Záruka se nevztahuje na vady, které byly způsobeny nedodržením určených pracích a ošetřovacích symbolů, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením. Záruku nelze uplatnit na zboží, které v kombinaci s dalším materiálem reagovalo a poškodilo výrobek. Doporučujeme proto provádění zkoušek před započetím výroby.
V případě poškození zboží dopravou (Česká pošta, DPD a pod.) a pokud jste písemně nereklamovali poškození balíku, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 24 hodin. V oznámení uveďte č. objednávky, druh poškozeného zboží a počet. Opožděné reklamace nebudou uznány.
Místem uplatnění reklamace je
naše provozovna v Mnichově Hradišti, pracovní doba reklamačního oddělení je Po-Čt 7,30-16 hod. , Pá 7,30-14 hod,. Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník.
K reklamovanému zboží je nutno přiložit písemnou reklamaci včetně popisu závady a návrhu na vyřízení reklamace a kopii dokladu o nákupu (fakturu).
Oprávněné reklamace vyřešíme výměnou nebo opravou zboží, popřípadě vrácením zaplacené kupní ceny. O způsobu řešení reklamace rozhoduje výhradně prodávající, který kupujícímu oznámí způsob a dobu vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace dopraví prodávající vyměněné nebo opravené zboží k zákazníkovi na vlastní náklady.
Ostatní
Prodávající si vyhrazuje právo na úpravy či změny těchto všeobecných obchodních podmínek.